WooCommerce Whatsapp Order

Motywy, Pluginy, & Tutoriale

Wtyczka do optymalizacji WordPress
WooCommerce Whatsapp Order

We współczesnym świecie telefony komórkowe są najszybszym źródłem komunikacji. Każdego dnia firmy korzystają z tego udogodnienia do interakcji z klientami, aby zapewnić bliską współpracę i zminimalizować możliwość utraty potencjalnych transakcji i klientów. Progos – WooCommerce WhatsApp Order upoważnia Twój sklep internetowy Woocommerce do składania zamówień, na które możesz natychmiast odpowiedzieć i upewnić się, że klient otrzyma informację zwrotną tak szybko, jak to możliwe. Co więcej, otrzymujesz numer telefonu klienta, na który możesz wysyłać oferty, o których Twoi klienci dowiadują się natychmiast, zamiast wysyłać oferty, które przez większość czasu mogą pozostać niezauważone.

Progos – WooCommerce WhatsApp Order posiada wszystkie wspaniałe narzędzia, które nie są dostarczane przez żadną inną wtyczkę WooCommerce Whatsapp Order.
Możesz zezwolić użytkownikom w zależności od kraju, roli i typu użytkownika (zarejestrowani użytkownicy/gości) na zamawianie w WhatsApp, możesz również zezwolić na zamawianie WhatsApp na konkretne produkty lub kategorie produktów. Możesz włączyć szybkie zamawianie WhatsApp na pojedynczy produkt lub włączyć zamawianie wielu produktów za pomocą koszyka WhatsApp na dowolny produkt lub kategorię produktu i wiele innych. Krótko mówiąc, ten plugin zapewnia elastyczność w stosowaniu dowolnego rodzaju ustawień.

Cechy kluczowe:

  • Add WhatsApp order button na wybrane produkty lub kategorie.
  • Zezwolić zarejestrowanym użytkownikom, gościom lub obu WhatsApp zamówić.
  • Włącz opcję WhatsApp zamówienia tylko do określonych krajów lub dla klientów z dowolnego kraju.
  • Włączenie zamówienia WhatsApp dla określonych ról użytkownika lub wszystkich użytkowników.
  • Tworzenie różnych zestawów zasad dla różnych produktów i kategorii.
  • Skorzystaj z naszego niesamowitego kreatora formularzy, aby stworzyć formularze, które możesz dodać do dowolnej reguły i zebrać od klienta dowolne informacje wraz z zamówieniem.
  • Ustawić regułę pozwalającą klientowi na samodzielne i natychmiastowe zamówienie produktu lub ustawić ją tak, aby klient mógł dodać wiele produktów do koszyka WhatsApp, a następnie złożyć zamówienie za pośrednictwem WhatsApp.
  • Możesz również zobaczyć i śledzić wniosek o zamówienie w panelu administracyjnym, a także gdzie przechowywane są wszystkie wnioski o zamówienie WhatsApp.
  • Jeśli zachowałeś pole e-mail w formularzu, możesz wysłać wiadomość do klienta, odwiedzając jego prośbę o zamówienie w panelu administracyjnym i klikając na jego adres e-mail.
  • Kolejną świetną funkcją, którą zapewnia ten plugin, jest funkcja ogólnego zapytania, za pomocą której klienci mogą zapytać Cię o wszystko.

Widok z przodu i z tyłu

Przycisk WhatsApp order oparty na ustawieniach reguł jest wyświetlany na stronie archiwum i produktu.

Przykład strony archiwum

Tutaj WhatsApp Single product order jest dozwolone dla produktu zmiennego, użytkownik może wybrać dowolną odmianę, wprowadzić ilość i kliknąć przycisk WhatsApp Order.

Przykład zmiennego produktu

Gdy użytkownik kliknie przycisk Kup teraz, pojawi się wyskakujący formularz oparty na ustawieniach reguł, użytkownik wypełni pola i kliknie przycisk Zamówienie na WhatsApp. Po złożeniu zamówienia szczegóły są zapisywane jako żądanie zamówienia, które administrator może zobaczyć w panelu administracyjnym, a użytkownik zostaje przekierowany do edytora aplikacji webowych lub mobilnych WhatsApp na urządzeniu.

Kup teraz przykład

Jest to wiadomość demonstracyjna otrzymana przez administratora od klienta na pojedyncze zamówienie WhatsApp.

Kup teraz wiadomość o zamówieniu

Jeśli zamówienie na produkt Multi jest włączone, to po kliknięciu na przycisk Dodaj do koszyka WhatsApp produkt jest dodawany do koszyka WhatsApp i użytkownik może zobaczyć przycisk “Zobacz koszyk WhatsApp” po kliknięciu na niego użytkownik zostaje przekierowany na stronę koszyka WhatsApp, z której może złożyć zamówienie.

Strona archiwalna Przykład koszyka WhatsApp

Oto strona koszyka WhatsApp. Poniżej pozycji koszyka znajduje się formularz ustawiony w regule skonfigurowanej przez administratora. Użytkownik wypełnia formularz i klika na przycisk WhatsApp“Zamówienie na przycisk WhatsApp”. Szczegóły zamówienia są zapisywane jako prośba o zamówienie, którą admin widzi w panelu administracyjnym, a Użytkownik jest przekierowywany do edytora aplikacji webowych lub mobilnych WhatsApp na urządzeniu.

WhatsApp cart page

Poniżej znajduje się przykładowy wieloproduktowy komunikat o zamówieniu WhatsApp otrzymany przez administratora.

Przykładowy komunikat o zamówieniu WhatsApp

Wspaniałą, uzupełniającą cechą, którą zapewnia ten plugin, jest ogólne zapytanie. Użytkownik może najechać na ikonę WhatsApp, która jest wyświetlana w lewym dolnym rogu lub prawym dolnym rogu każdej strony w oparciu o ustawienia administratora, ten interfejs wiadomości wyskakuje. Wita on użytkownika i prosi o zapytanie.

Administrator może zmienić to powitanie/nagławianie i pytanie z deski rozdzielczej administratora.

Użytkownik może wpisać swoje zapytanie do edytora i kliknąć ikonę wyślij, która przekieruje go do swojego edytora WhatsApp, z którego użytkownik może wysłać zapytanie do administratora.

Ogólne zapytanie

Ustawienia:

Po zainstalowaniu tego pluginu administrator będzie mógł zobaczyć nowe menu o nazwie “WhatsApp Order”. Dostarcza on adminowi stronę z ustawieniami, której zrzut ekranu jest podany poniżej.

Administrator może włączyć opcję WhatsApp order zaznaczając pole wyboru. Dla zamówień wieloproduktowych administrator może wybrać formularz dla strony koszyka WhatsApp. Administrator może również wybrać stronę dla koszyka z zapytaniami, która będzie zawierać skrót do koszyka WhatsApp. Strona ta jest tworzona dla Ciebie automatycznie podczas instalacji tego pluginu.

Administrator dodaje swój numer telefonu WhatsApp, na który będzie otrzymywał zlecenia. Co więcej, administrator może dodać przedrostek wiadomości, który jest dodawany na początku każdej wiadomości o zamówieniu, a także może dostosować tekst przycisku zamówienia WhatsApp.

Ustawienia ogólne

W ostatniej części tej strony administrator może dodać/zmianować ogólne zapytanie korzystając z tych ogólnych ustawień zapytania:

Dodaj tekst nagłówka zapytania ogólnego, który wyświetli się na górze formularza Popup zapytania ogólnego.

Dodaj ogólną wiadomość popup dla klienta, która jest wyświetlana tuż nad tekstem zapytania i prosi klienta o zapytanie.

Administrator może wybrać pole tekstowe z miejscem na ogólne zapytanie.

Na koniec administrator może wybrać pozycję dla przycisku ogólnego zapytania domyślnie przycisk ogólnego zapytania jest wyświetlany w lewej dolnej części ekranu.

CosApp ogólne zapytanie

Zestawy reguł:

Ze strony zestawów reguł administrator może tworzyć i konfigurować reguły dla zamówień WhatsApp.

Zestawy zasad

Administrator może kliknąć “Add New” button to create a new WhatsApp order rule.

Administrator może włączyć regułę albo dla zarejestrowanych użytkowników albo gości. Użycie “Typ zamówienia” pole admin może ustawić regułę pozwalającą na zapytanie wielu lub jednego produktu.
W celu zebrania pewnych informacji od klientów wraz z zamówieniem administrator wybierze formularz dla danej reguły.

Administrator może zdecydować się na ukrycie ceny i dodanie do koszyka przycisku dla produktów lub kategorii wybranych w tej regule. Jeśli administrator zdecyduje się na ukrycie ceny, może dodać do koszyka tekst w polu “Ukryj tekst ceny”.

Administrator może wybrać produkty/kategorie, na których dana reguła jest stosowana. Administrator może dodać tekst przycisku WhatsApp do zamówienia, w przeciwnym razie jako tytuł przycisku używany jest tekst domyślny.

Administrator może wybrać zastosowanie reguły dla użytkowników z określonych krajów lub pozostawić “Zastosuj regułę dla wybranych krajów” puste, aby nie nakładać żadnych ograniczeń na poszczególne kraje. Administrator może zastosować regułę dla określonych ról użytkowników lub pozostawić “Zastosuj regułę dla ról użytkowników” puste, aby nie nakładać żadnych ograniczeń na role użytkowników.

Administrator musi dodać priorytet do zasad. Im mniejsza liczba, tym wyższy priorytet reguły.

Przykład zasady WhatsApp

Oprócz otrzymywania zamówień na WhatsApp, plugin udostępnia możliwość podglądu zamówień na WhatsApp w panelu administracyjnym.

Lista wniosków o zamówienie

Kliknij na zapytanie w liście zapytań ofertowych, a zobaczysz szczegóły zapytania ofertowego.

Wniosek o zamówienie

Administrator może tworzyć/konfigurować formularze ze strony formularzy, które są używane w regułach zamówień WhatsApp.

Formularze

Administrator może tworzyć formularze za pomocą prostego, ale bardzo wydajnego i wydajnego kreatora formularzy po prostu przeciągając pola na pola’ obszar nazwany przez “Drop Fields Here”. Admin widzi pola formularza po prawej stronie.

Dodaj pola dla wszystkich informacji, które chcesz zebrać wraz z zamówionymi artykułami/produktami.

Formularz

Kup za $19

Szukasz wtyczek i motywów?

Wphocus.com

Chcesz przyspieszyć?

Najlepsza wtyczka do optymalizacji WordPress 

Szukasz dodatków?

Zobacz największy w Polsce klub GPL z wtyczkami i motywami premium.

Partner Firmy

Specjaliści WordPress

Dostępni dla Ciebie